rencontres académiques du numérique
Quanta autem vis amicitiae sit, ex hoc intellegi maxime potest, quod ex infinita societate generis humani, quam conciliavit ipsa natura, ita contracta res est et adducta in angustum ut omnis caritas aut inter duos aut inter paucos iungeretur.
Post quorum necem nihilo lenius ferociens Gallus ut leo cadaveribus pastus multa huius modi scrutabatur. quae singula narrare non refert, me professione modum, quod evitandum est, excedamus.
Illud autem non dubitatur quod cum esset aliquando virtutum omnium domicilium Roma, ingenuos advenas plerique nobilium, ut Homerici bacarum suavitate Lotophagi, humanitatis multiformibus officiis retentabant.
Nunc vero inanes flatus quorundam vile esse quicquid extra urbis pomerium nascitur aestimant praeter orbos et caelibes, nec credi potest qua obsequiorum diversitate coluntur homines sine liberis Romae.
Adapter l’école aux changements d’état d'esprit des élèves"
En quoi et comment le numérique peut-il s’inscrire dans les finalités de l’Ecole : transmission, émancipation, justice sociale et construction du lien social ?
2016 Conférences et ateliers du mercredi 26 avril au lycée du Fresnes à Angers
Adapter l’école aux changements d’état d'esprit des élèves"
En quoi et comment le numérique peut-il s’inscrire dans les finalités de l’Ecole : transmission, émancipation, justice sociale et construction du lien social ?
2015 Conférences et ateliers du 11 mars
Le numérique à l'École : quelle culture pour quels usages ?"
Stéphane Vendé, interlocuteur académique pour le numérique - enseignant de philosophie
Comptes rendus des conférences et ateliers
2018 Deux conférences le mercredi 18 avril à la faculté de droit d'Angers